|
Tweet |
Mahallede çekilen görüntülerde, yollarda oluşan su birikintilerinin kanalizasyon suyu olduğu ifade edilirken, vatandaşlar yaşanan durum nedeniyle evlerinden çıkmakta güçlük çektiklerini dile getirdi.
Vatandaşlar zor durumda kaldı
Yaşanan taşkın sonrası birçok sokakta yürümek neredeyse imkânsız hale gelirken, kötü koku ve hijyen endişesi mahallede tedirginliğe neden oldu. Özellikle çocuklu aileler ve yaşlılar için durumun daha da zorlaştığı belirtiliyor.
Sarıkemer sakinleri, her yağış sonrası benzer görüntülerin ortaya çıktığını ifade ederek sorunun kalıcı şekilde çözülmesini istiyor.
“Bizi bu altyapı derdinden kurtarsınlar”
Mahalle sakinlerinden bir vatandaş, yaşanan sıkıntıyı şu sözlerle dile getirdi: “Yağmur yağdığında logarlar tıkanıyor, kanalizasyon taşıyor. Sokaklar lağım suyuyla doluyor. Evimizden çıkamaz hale geliyoruz. Bizi bu altyapı derdinden bir an önce kurtarsınlar.
Kalıcı çözüm beklentisi
Sarıkemer Mahallesi’nde yaşayan vatandaşlar, yaşanan sorunun her yağışta tekrar etmemesi için kalıcı bir çözüm üretilmesini talep ediyor.